loading...

خريد بك لينك - فروش بك لينك - تبليغات اينترنتى- تبليغات گوگل

خريد و فروش بك لينك - تبليغات اينترنتى-تبليغات در گوگل - تبليغات در تلگرام - بك لينك ارازن در وبلاگها - خريد بك لينك در سرويس هاى وبلاگدهى - تبليغات در اينترنت - بك لينك وب

بازدید : 11
جمعه 9 دی 1401 زمان : 4:04

معمولا قشر جوان جوامع مختلف برای مهاجرت به کشورهای خارجی مهاجرت تحصیلی را انتخاب می کنند زیرا دردسرهای مهاجرت از طریق تحصیل بسیار کمتر است و افراد می توانند با هزینه کمتر و روش های ساده تری از طریق تحصیل به کشورهای خارجی مهاجرت کنند.

به دلیل اینکه مهاجرت به کشورهای خارجی از طریق تحصیل امروزه بسیار اشباع شده است شما باید برای مهاجرت کردن از این طریق روش های درستی را انتخاب کنید و بنابراین بهتر است که حتما از یک مشاور و یا وکیل مهاجرت تحصیلی کمک بگیرید تا شما را در این راه به خوبی هدایت کنند.

کشورهایی مانند کانادا و استرالیا معمولا دارای بیشترین پذیرش از طریق مهاجرت تحصیلی هستند و به همین به شما پیشنهاد می کنیم که برای مهاجرت حتما این کشورها را در لیست کشورهای منتخب خود قرار دهید.

بازدید : 13
سه شنبه 6 دی 1401 زمان : 12:53

آموزش سئو برای مدیران سایت ها و شرکت ها بیشک مهمترین و تاثیرگذارترین عامل پیشرفت است و برای فراگیری کامل آن باید تلاش ویژه ای کرد، شاید برای همین است که سئو سومین شغل پردرآمد دیجیتال مارکتینگ دنیاست.

سئو فقط به معنای بهینه سازی سایت ها برای گوگل نبوده و شامل تمام موتورهای جستجو می شود اما در ایران استفاده از گوگل به مراتب بیشتر از سایر موتورهای جستجوگر است پس باید تمام تمرکز ما بر روی نکات سئو سایت برای گوگل باشد.

شرکت در دوره های حضوری و جامع آموزش سئو

دوره جامع آموزش سئو از مقدماتی تا فوق حرفه ای و به صورت حضوری برگزار می شود. این آموزش ها که سرفصل های آن در صفحه مربوطه به صورت کامل لیست شده است، توسط امیر قمصری تدریس شده و دارای هدایا و خدمات پشتیبانی ارزشمند است.

بازدید : 247
سه شنبه 11 شهريور 1399 زمان : 11:26

وكيل خيانت در امانت :

خیانت در امانت یکی از جرایم نابخشودنی است که در قرآن هم از آن یاد شده است و مسلمانان را به شدت از آن نهی می‌کند.مطابق ماده ۶۷۴ قانون مجازات اسلامی قانون جدید که در سال ۱۳۹۲ تعیین شده است هرگاه اموال منقول یا غیرمنقول یا نوشته هایی از قبیل چک و سفته و قبض و سایر آن به عنوان اجاره یا امانت یا برای وکالت یا هر کار با اجرت یا بی اجرت به کسی داده شود بنابراین این بوده است که اشیای مذکور مسترد شود یا به مصرف معینی برسد و شخصی که اشیا نزد او بوده و آنها را به ضرر مالکین یا متصرفین آنها استعمال یا تصاحب یا مفقود کند به حبس از ۶ ماه تا ۲ سال محکوم خواهد شد.
یک وکیل خوب در حوزه خیانت در امانت باید به طور کامل به دانش حقوقی تسلط داشته باشد وکیل خیانت در امانت پس از بررسی پرونده می تواند از ارتباط بین سایر پرونده‌های مطرح شده صاحبان دعوا در صورت واقعی بودن شکایت مطروحه آنها را آگاه و از حق آنها دفاع کامل و خوبی انجام دهد.

بازدید : 305
چهارشنبه 15 مرداد 1399 زمان : 12:33

امروزه، بیش از هر زمان دیگری، بازاریابی نیازمند یک برنامه هوشمند استراتژیک است. برنامه بازاریابی کلید طلایی موفقیت در تجارت است. شما نیاز دارید تا بانک اطلاعات مشتریان هدف خود را شناسایی نمایید، آنالیز بازاریابی مشتریان خود را انجام داده و نسبت به حس رضایتمندی مشتریان خود اطمینان حاصل نمایید.

بانک مشاغل یا بانک اصناف چیست؟

خرید بانک اطلاعات اصناف شامل شماره همراه ، تلفن ثابت ، آدرس ، کد پستی ، آدرس ایمیل ، نام و نام خانوادگی مدیر صنف و شـــغل می باشد شما در هر زمینه ای که فـعـالیت مـی کنید با در دست داشــتن بانک اطلاعات مشاغل مورد نظر خود می توانید بازاریـابی موفق و تبــلیغات هدفمــند را تجـربه کنید.

تبلیغات هدفمند از طریق بانک‌ اطلاعات مشاغل

بازدید : 569
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

معرفي آلوورا:

صبر زرد طبي يا آلوئه‌ورا (نام علمي: Aloe vera) يا شَب‌يار، صَبر يا صبر زرد يا شاخ بزي نام گياهي است از سردهٔ سِگِل‌ها (Aloe) راسته مارچوبه‌اي‌ها (Asparagales)، تيره سريشيان (Asphodelaceae) اين گياه بومي آفريقاي شمالي است.
آلوئه‌ورا بي‌ساقه‌است. البته برخي از آن‌ها داراي ساقه‌اي بسيار كوتاه هستند. اين گياه ۶۰ تا ۱۰۰ سانتيمتر رشد مي‌كند و از طريق پاجوش تكثير مي‌شود. برگ‌هاي آن نيزه‌اي كلفت و گوشتي با لبه‌هاي دندانه‌دار است و رنگ آن سبز تا خاكستري مي‌باشد. گل‌هاي آن بر روي سنبله‌اي مي‌رويند كه گاه تا ۹۰ سانتيمتر درازا دارد. هر كدام از گل‌هاي آن آويخته‌است و داراي جام لوله‌اي ۲–۳ سانتيمتري مي‌باشد. نام‌هاي ديگر آلوئه‌ورا عبارتند از: چادُروار، صبر سقوطري، آلوئه‌ورا، صبر، صبر كموار، صبر زرد، ازوال، ازوادزرد خزانه، مقر، ايلوا، صبارا، آلوئه كوراسائو، آلوئه هندي، آلوئه بارباد، الوا، صباره، برمس، سولع، مقرا، چادروا و صعدنا.

بازدید : 537
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

مشاوره اي در مورد استفاده از ماسك در اجتماعات و مناطقي كه موارد COVID-19 را گزارش كرده اند

ماسك نمدي

چه موقع از ماسك استفاده كنيد !؟ و چه زماني و چگونه مي توان از ماسك هاي پزشكي براي محافظت در برابر كروناويروس استفاده كرد ؟
قبل از قرار دادن ماسك نمدي يا هر نوع ماسك ديگر ، دستان خود را با دستمال حاوي الكل يا صابون و آب تميز كنيد.

بازدید : 541
دوشنبه 21 مهر 1399 زمان : 9:59

تبليغات در اينترنت مزاياي زيادي دارد و از اين رو در حال حاضر به يكي از اساسي ترين ابزار تبليغاتي شركت هاي بزرگ دنيا تبديل شده است. با توجه به اينكه شمار كاربران اينترنتي روز به روز در حال افزايش است با استفاده درست و بهينه از اين ابزار مفيد ميتوان كسب كار خود را رونق بخشيد.

از مزاياي تبليغات اينترنتي ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

1•تبليغات اينترنتي بسيار ارزان است:

تعرفه تبليغات در فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي نسبت به ساير روش هاي تبليغاتي بسيار ارزان بوده و با اطمينان بيشتري مي توان بابت آن سرمايه گذاري نمود. لذا به شما توصيه مي كنيم از اين فرصت استفاده كرده و هر چه زودتر نسبت به درج اَگهي و تبليغات خود را در سايتهاي اينترنتي اقدام كنيد.

2•تبليغات اينترنتي محدوه زماني و جغرافيايي ندارد:

تبليغات در اينترنت به صورت مداوم و بدون هيچگونه محدوديت زماني و مكاني در سر تا سر دنيا ديده مي شود. بطور مثال هنگامي كه شما در يك سايت نيازمندي اينترنتي تبليغات انجام مي دهيد، اَگهي شما به طور شبانه روزي در دسترس كليه كاربران اينترنتي خواهد بود.

3•تبليغات اينترنتي و مخاطبين بيشمار:

هزينه بسيار پايين و در دسترس بودن اينترنت در هر زمان و هر مكان، مي تواند قانع كننده ترين دليل براي تبليغات در اين فضا باشد. چرا كه ميليون ها مخاطب در شبانه روز از اين فضا جهت پيشبرد اهداف خود استفاده كرده و خواه ناخواه در معرض تبليغات اينترنتي قرار خواهند گرفت.

4•تبليغات اينترنتي، فضاي سبز بيشتر و زندگي سالم تر:

با استفاده از تبليغات اينترنتي به جاي چاپ هزاران تراكت،پوستر و كاتالوگ،مي توان به حفظ محيط زيست كمك بسياري كرد و از هدر رفتن منابع طبيعي جلوگيري نمود.

5•ارسال تبليغات و به روز رساني اَسان:

امكان ثبت تبليغات اينترنتي، ويرايش سريع و اَسان و به روز رساني مداوم از ديگر ويژگي هاي اين نوع تبليغات مي باشد.

6•تبليغات اينترنتي و ارائه اطلاعات بيشتر:

يكي از دلايل توجه به تبليغات اينترنتي امكان نمايش اطلاعات مختصر و كوتاه بدون توضيحات كافي در ساير روش هاي تبليغي است، كه اين عوامل ساده مي تواند انگيزه انجام تبليغات اينترنتي را در فروشندگان اينترنتي تقويت ميكند. تبليغات اينترنتي مي تواند با رعايت اصول لازم، اطلاعات كافي و جامعي را در اختيار مشتري بگذارد.

7•تبليغات اينترنتي و فروش اَنلاين:

فروش آنلاين نيز از اتفاقات ارزشمندي است كه مي تواند در راستاي تبليغات اينترنتي صورت گرفته و در سريع ترين زمان ممكن، تير تبليغات ما را به هدف بنشاند.

بازدید : 537
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

شمار كاربران اينترنتي روز به روز در حال افزايش است و تاثير بي اندازه تبليغات اينترنتي در جذب كاربر و مشتري غير قابل انكار است. با تبليغات در سطح اينترنت برند تجاري و كسب و كار شما معرفي مي شود كه نتيجه، افزايش فروش محصولات و خدمات شماست.

بازدید : 487
دوشنبه 21 مهر 1399 زمان : 10:01

براي بهتر ديده شدن در سطح اينترنت درج آگهي يكي از بهترين راهكارهاست. در سايتهاي نيازمندي, درج آگهي به چندين شكل انجام مي پذيرد مثلا درج آگهي رايگان و درج آگهي لينكدار.

سايت هاي درج آگهي اينترنتي استراتژي هاي متفاوتي جهت درج آگهي دارند. مثلا شما در سايتي مثل پيام سرا مي توانيد بي نهايت آگهي رايگان درج كنيد ولي لينك سايت خود را تنها در صورتي مي توانيد در آگهي درج كنيد كه آگهي رايگان خود را ويژه كنيد و ماهانه مبلغي را جهت آگهي خود در نظر بگيريد. البته هر چه تعداد ماهي كه مي خواهيد آگهي شما در سايت به صورت لينكدار باشد بيشتر باشد تخفيف براي شما در نظر گرفته مي شود.

آگهي لينكدار هم در سايتهاي نيازمندي به چند صورت است. بعضي سايتهاي نيازمندي آگهي ويژه شما را در صفحه اول سايت نمايش مي دهند و بعضي سايتهاي نيازمندي در صفحات داخلي و در دسته مربوط به آگهي شما.

سايتهايي مثل پيام سرا، تك نياز، پروتبليغ و ... آگهي ويژه لينكدار را صفحه اول سايت نمايش مي دهند.

بحث مهمي كه در اين ميان به چشم مي آيد، آگهي پر بازديد و در نتيجه آن جذب مشتري است. پس با هم بررسي كنيم كه استادندارهاي درج آگهي در اينترنت چيست؟؟؟

اول از همه عنوان آگهي شماست كه هر چه كوتاهتر و جامع تر بهتر.

متن آگهي اينترنتي شما فاكتور مهم بعدي در پربازديد كردن آگهي شماست. زمان بگذاريد و متن آگهي خود را بنويسيد حتي الامكان از كپي كردن خودداري كنيد. تمام ويژگي ها و مزايا و خدمات خود را در متن آگهي اينترنتي توضيح دهيد. هر چه متن آگهي شما جامع تر باشد(بيشتر از 300 كلمه)، جذب مخاطب و در نتيجه آن جذب مشتري بيشتر خواهد بود.

اطلاعات تماس از جمله شماره تماس، ايميل، آدرس را حتما در آگهي خود و در قسمتي كه در تمامي پنل هاي كاربري سايتهاي درج آگهي در نظر گرفته شده است را پر كنيد.

كلمات كليدي مرتبط با كسب و كار خود را انتخاب كنيد و سعي كنيد علاوه بر درج در قسمت كلمات كليدي, در متن آگهي هم 2 الي 3 بار تكرار كنيد.

در آخر عكس آگهي اينترنتي شماست. عكسي جذاب و متناسب با كار خود انتخاب كنيد و در آگهي خود درج كنيد اينكار باعث مي شود عكس آگهي شما در نتايج گوگل نمايش داده شود.

براي مثال به تصوير زير را در نظر بگيريد. لوگويي در رابطه با درج آگهي در نظر گرفته شده, متن كوتاهي راجع موضوع اصلي يعني درج آگهي و ويژگي مهم يعني فالو بودن لينك آگهي در عكس به چشم مي خورد و در نهايت لينك سايت هم در عكس درج شده. حال تصور كنيد كاربري اين عكس را در نتايج عكس هاي گوگل مشاهده كند. :) با توجه به آدرس اينترنتي سايت, خيلي راحت مي تواند وارد سايت شود و نه تنها خدمات ما در زمينه درج آگهي را مشاهده كند بلكه خدمات ديگر از جمله خريد بك لينك, ساخت وبلاگ انبوه و .. را هم مشاهده ميكند و چه بسا كه مشتري خدمات ديگر ما هم بشود. :)))

درج آگهي لينكدار
رعايت اصولي كه گفته شد باعث بالا رفتن بازديد آگهي شما مي شود. همانطور كه گفته شد يكي از خدمات مجموعه تبليغاتي بك لينك وب درج آگهي لينكدار در 10 سايت نيازمندي با رتبه بالاست كه جهت مشاهده اين سايت ها مي توانيد به بخش آگهي ويژه با لينك فالو مراجعه كنيد.

منبع : http://www.backlinkweb.net/

بازدید : 488
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

 بك لينك گرفتن از ويكي پديا

سايت هاي " ويكي" مثل ويكي پديا يك راه عالي براي دريافت بك لينك هاي با ارزش براي سايت شما هستند. در ادامه ياد ميگيريم چگونه از سايت ويكي پديا و ساير سايت هاي " ويكي" بك لينك دريافت كنيم؟

اول از همه جواب اين سوال را بدهيم، سايت هاي "ويكي" چه چيزي هستند؟

يك سايت ويكي شبيه به يك دايره المعارف رايگان است كه در آن شما مي توانيد صفحات با هر موضوعي را ايجاد و ويرايش كنيد. اكثر سايت هاي "ويكي" به كاربر اجازه مي دهند كه مطالب را به صورت مشترك بنويسند. ايده صفحات "ويكي" وارد كردن كاربران در يك بررسي در حال انجام از محتوا است.

معرفي چند سايت برتر ويكي

تعداد زيادي سايت ويكي در سطح اينترنت قابل دسترسي هستند. همانطور كه مي دانيد سايتي كه مرتبط با موضوع سايت و كلمه كليدي شما باشد بازدهي بهتري براي شما خواهد داشت. و درج بك لينك شما در آن ها مسمرثمر تر خواهد بود.

ليستي از سايت هاي برتر "ويكي" كه شما مي توانيد با استفاده از آن ها براي سايت خود بك لينك ايجاد كنيد را در ادامه مشاهده مي كنيد:

حال براي دريافت بك لينك چه كارهايي بايد انجام دهيد؟

1- تبديل به يك نويسنده مورد اعتماد شويد

ابتدا بايد يك حساب كاربري معتبر در اين سايت ها ايجاد كنيد. اگر شما تصميم به ساختن كوچكترين ترفند براي هر محتوا داريد بايد مطالبي قوي با كيفيت بالا ايجاد كنيد. اگر به كاربران و جوامع مطالب با ارزش ارائه دهيد، امكان بيشتري براي دريافت امتياز لينك دهي به سايت خود داريد.

2- اضافه كردن لينك

هنگامي كه شما يك حساب كاربري با سابقه معتبر ايجاد كرديد مي توانيد به سايت خود چند لينك اضافه كنيد. يكي از راه هاي مفيد براي دريافت لينك، ايجاد يك صفحه با موضوع مرتبط با كسب و كار شما است. اين صفحه بايد داراي اطلاعات ارزشمند، منحصر به فرد و با كيفيت باشد. سپس اين صفحه را به موضوع مرتبط در سايت خود لينك دهيد.

3- لينك داخلي

يك راه ديگر براي افزايش كيفيت بك لينك ها، ايجاد طيفي از لينك هاي داخلي از ساير صفحات "ويكي" مناسب است. براي مثال اگر يك بك لينك به سايت شما داراي پنج لينك از ساير صفحات "ويكي" باشد اين باعث افزايش قدرت منبع مي شود.

دريافت لينك از سايت هاي "ويكي" مي تواند نسبتا ساده باشد اگر شما محتواي منحصر به فرد ارائه دهيد. جذب اعتماد سايت هايي مانند ويكي پديا، موفقيت شما را افزايش مي دهد. سايت هاي ديگري كه نام برده شد نسبت به ويكي پديا داراي اعتبار و ارزش كمتري هستند اما با اين وجود ارزش سايت شما را بالا مي برند.

منبع : www.backlinkweb.net

تعداد صفحات : 1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 12
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 200
  • بازدید سال : 882
  • بازدید کلی : 27683
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی